Załóż własny sklep!
Zarejestruj się jako gospodarstwo i zacznij sprzedawać swoim klientom w okolicy i nie tylko.

Instrukcja krok po kroku
Założenie sklepu na Lozago jest bardzo łatwe. Jednak jeśli potrzebujesz pomocy to zachęcamy do skorzystania z gotowych instrukcji dostępnych pod linkami poniżej. Jeśli masz jakieś dodatkowe wątpliwości to możesz również napisać do nas bezpośrednio, a my postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytani.
Panel do zarządzania sklepem
Stwórz własny sklep z wieloma możliwościami personalizacji, aby Twoja oferta była wyjątkowa!
Oferuj dowolne metody wysłki
Bezpośredni kontakt z klientami
Bezpieczne płatności online
Zarządzaj zamówieniami
Satysfakcja klienta
- Prosty system zamówień Twoich produktów
- Przejrzysta oferta produktów w gospodarstwie
wybieraj
Dowolne opcje sprzedaży
Sprzedawaj Online
Dostęp do klientów z całej Polski. Możesz wybrać, które produkty chcesz wysyłać oraz oferować dowolne metody wysyłki. Wszystkimi zamówieniami zarządzasz w jednym panelu.
Dostawy w okolicy
Możesz rozwozić swoje produkty po okolicy oferując je tylko użytkownikom w wybranym obszarze. Koszt dostawy oraz termin ustalasz dowolnie.
Odbiór osobisty
Zbieraj zamówienia z odbiorem osobistym w wyznaczonym przez Ciebie miejscu. Klienci mogą przeglądać Twoje produkty oraz opłacić zamówienia wcześniej, a odebrać produkty u Ciebie w gospodarstwie/sklepie.
Więcej możliwości dla prowadzenia sklepu

Zarządzaj sklepem w aplikacji
Pobierz darmową aplikację mobilną, aby przeglądać zamówienia Twoich klientów.
- Podsumowanie sprzedaży oraz odwiedzin na Twoim sklepie
- Przeglądaj najnowsze zamówienia
- Szegóły zamówienia, dostawa i status płatności
- Zarządzaj dostawami, które realizujesz w Twojej okolicy
Często zadawane pytania
Tak, do założenia sklepu na naszej platformie nie musisz mieć założonej działalności. Sprzedaż jest dozwolona zarówno dla osób fizycznych oraz dla biznesu. Jednak to do Ciebie należy odpowiedzialność za obwiązujące regulacje.
Tak, dostosowaliśmy nasza platformę do tego, aby spełniała wymogi RHD. Dlatego możesz bez problemu założyć u nas sklep oraz sprzedawać swoje produkty zgodnie z regulacjami handlu RHD zarówno lokalnie jak i wysyłkowo na terenie całej Polski.
Twoi klienci mogą opłacić zamówienie wybierając dowolną metodę płatności spośród wygodnych płatności mobilnych, przelewów bankowych online oraz tradycyjnej bankowości. Aby zacząć sprzedawać na Lozago musisz założyć konto na Cashbill oraz połączyć konto z naszą stroną. Jest to szybki proces, który zajmie Ci sekundę, a dzięki temu będziesz otrzymywać przelewy od klientów na Twoje własne konto i będziesz miał pełną kontrolę nad przepływem środków. Pod tym linkiem znajdziesz szczegółową instrukcję jak załozyć konto na Cashbill.
My, jako platforma Lozago.pl nie pobieramy żadnych opłat związanych z przelewami online. Wysokość opłat jest równa obecnej ofercie Cashbill i wynosi 1,29% od każdej dokonanej transakcji. Przykładowo przy zamówieniu za 100 zł prowizja pobrana przez Cashbill będzie wynosiła 1 zł 29 gr. Jest to standardowa wysokość opłaty dla przelewów internetowych.
Jako sklep masz dowolność przy wprowadzaniu metod wysyłki. Możesz oferować wysyłki kurierem, paczkomatami, odbiór osobisty i wiele innych. Jeśli rozwozisz swoje produkty w okolicy do klientów możesz również stworzyć dostawy we wskazanym terminie pod wskazanym obszarem. Wtedy masz pewność, że tylko klienci ze wskazanego obszaru złożą zamówienie z dostawą do domu. W ten sposób możesz zbierać zamówienia od Twoich obecnych klientów, a potem rozwozić je przy pomocy naszej aplikacji.
Nasz model opłat jest prosty. Do kwoty 1000 zł obrotu miesięcznie nie płacisz nic za prowadzenie sklepu i wszystkich funkcjonalności. Jeśli w danym miesiącu przekroczysz ten próg to naliczana jest opłata w postaci 5% od obrotu powyżej tej kwoty. Na zakończenie miesiąca wystawiamy faktury prowizyjne w Twoim panelu sprzedawcy. Dostaniesz również powiadomienie drogą mailową. Na opłacenie faktury masz 14 dni i możesz tego dokonać zarówno przez naszą platformę jak i bezpośrednio prze swój bank.
Przykładowo, jeśli za ostatni miesiąc Twoja sprzedaż wyniosła 2000 zł to opłata na zakończenie miesiąca wyniesie 50 zł:
Opłata = (sprzedaż w miesiącu – próg wolny od prowizji) * 5%
Natomiast jeśli Twoja sprzedaż wyniosła 1000 zł to nie zostanie naliczona żadna opłata prowizyjna. Dzięki temu my dbamy o Twoich klientów, a ty nie ponosisz dodatkowych opłat.